dimarts, 13 de maig del 2008

Parlant de contenidors...

A sovint açò de tindre una àmplia blogosfera local fa que els diversos espais coincidim en temàtica i temps. I ahir vam veure un cas: els amics de Alaquàs Foto Denuncia i nosaltrem parlàrem sobre contenidors. Però amb una gran diferència: nosaltres demanàvem i ells oferien. I ves per on, la resposta als nostres requeriments estava prou més prop del que pensàvem: a 100 metres.

Com podeu veure a aquest enllaç, al Poliesportiu Bovalar hi ha un bon grapat de contenidors sense ús. Però la situació no és nova, tal i com ens conten des d'Alaquàs Parla, ja que ells van denunciar la situació ara fa mig any. Patètic en qualsevol cas...

Esperem que tots aquests contenidors acaben al carrer ben prompte i, si és possible, algun pel nostre barri, per fer-li companyia als dos que tenim de vidre. Perquè sense contenidors de reciclatge prop, no hi ha reciclatge massiu.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí que es lamentable, que no se haga un estudio serio de las necesidades del municipio en cuanto a contenedores, y que se almacenen en unos terrenos que teóricamente deberían estar destinados a dotaciones públicas no ha basurero y almacen de artículos varios del ayuntamiento.

Tampoco estoy conforme en que la política de "soterrar contenidors" haya sido algo esporádico, empezaron con la avenida faraónica, y en Miguel Hernández también los encontramos enterrados, así como en calle mayor y en plaza de España, ¿que pasa con el resto del pueblo, no tienen derecho?. Deberían seguir enterrándolos, TODOS.

Fdo: Yo no me conformo.

Barri La Puríssima ha dit...

La verdad que no sabemos cómo se distribuirán los contenedores o de quién será competencia...pero está claro que es un caos. Desde Camí Vell de Torrent se pueden contar hasta casi una veintena de contenedores especiales, en ubicaciones estratégicas, y eso es algo muy positivo.

Lo de soterrar...es algo que parece exclusivamente creado para las zonas bonitas del pueblo y las de reciente construcción. Al resto, lo que hemos comentado muchas veces, que se apañen. Deberían tomar ejemplo de Aldaia, que poco a poco y sin tanto bombo hace desaparecer los contenedores en superficie y crea espacios más respetuosos y de forma más justa.

Gracias de nuevo por tus comentarios y un saludo!

Anònim ha dit...

Els contenidors soterrats són un desastre perquè la porteta que posen per a llençar les deixalles és molt xicoteta. Per exemple als contenidors de plàstic soterrats no cap una simple garrafa de plàstic o una bossa plena de plàstics per reciclar. Al final molta gent fa com en Aldaia, deixa la bossa fora del contenidor i apanyats.