
I és que ens ho pinten molt bonic amb allò de "continuem apropant-te al centre", però la realitat és que ningú ha eixit beneficiat i pràcticament tothom perd temps. Les xifres no ixen en comparació amb abans: fins fa una setmana el viatge costava 15 minuts i, segons Renfe, en l'actualitat costa entre 12 i 18 minuts més (això vol dir vora mitja hora en total de mitjana).
Aquestes xifres són irreals ja que el temps d'entrada en València Sant Isidre (a sovint el tren queda aturat a l'altura de l'antiga estació de Vara de Quart, fins que queda lliure una via), el camí d'una estació a l'altra, la pèrdua de temps esperant, el viatge en metro (i les seues inquietants aturades en la foscor entre Bailén i Jesús) i el camí de pujada a València Nord ens ho demostren. La realitat és que perdem vora 25 minuts envers l'anterior situació. I això, si som sincers, ens deixa amb una situació de desavantatge i que molts començarem a aplicar demà mateix: el transbordament intel·ligent. Què és això? Ni més ni menys que haver de matinar mig hora més per arribar al mateix lloc a la mateixa hora que ara fa 5 dies, i avisar que arribarem mitja hora més tard a casa per la vesprada. I per què ho fem? Perquè ja estem farts d'arribar tard, còrrer sense parar d'un lloc a un altre i calcular horaris fins embogir.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada