dilluns, 21 d’abril del 2008

Censurem, sense saber-ho

Revisant alguns paràmetres del bloc, per tal de sumar-nos a la Campanya Salvem La Casita Blanca, ens hem adonat que censuràvem. Per alguna raó que no havíem descobert al darrer mig any d'activitat, aquest bloc no permetia deixar comentaris a cap persona que no fóra del propi bloc. És a dir, tècnicament no es podíen deixar comentaris. I com que aquest no és el nostre tarannà i estem més que orgullosos de les vostres opinions, val a dir que des d'ara mateix tots podeu dir la vostra a les nostres entrades.

El bloc del Barri La Puríssima ja ha deixat de ser un lloc on se censura.

10 comentaris:

ascolti ha dit...

Jajaja... XDDDD
Jo creia que tenieu por del comentaris... ;)

Barri La Puríssima ha dit...

No, no cregues...la veritat que pensàvem que o teníem poc d'éxit, o la gent tenia poques ganes d'escriure. Res més lluny, que nosaltres no fem blocs, a conciència, amb els comentaris prohibits. Vinga, moltes gràcies per opinar-hi!

Dewi ha dit...

A mi me paso lo mismo los primeros días... bueno después tampoco he tenido muchos más jajaja pero bueno aunque fuera uno.

Anònim ha dit...

Yo si no escribo como anónimo no puedo poner comentarios, lo entendéis, no?

Barri La Puríssima ha dit...

Estimado anónimo...por supuesto son siempre bienvenidos los comentarios constructivos, aunque no los firme nadie en especial. Se trata de aportarnos entre todos. Un saludo y gracias por visitarnos!

Vicent Forment ha dit...

Ja tenia ganes de poder donar-vos la benvinguda a la blogosfera local.

Anònim ha dit...

Muchas gracias por dejarnos opinar y colaborar con vosotros, aquí vais a tener un colaborador incondicional para comentar vuestras noticias.

Fdo: Yo no me conformo.

Barri La Puríssima ha dit...

Vaja, moltes gràcies tant a Alaquàs FotoDenuncia com a Vicent Forment per les vostres càlides benvingudes a la "ciberdemocràcia", així com a la resta de lectors que resten a l'anonimat. Nosaltres continuarem amb la nostra tasca informativa tan particular i esperem, ara sí, veure què penseu. Gràcies!

Rubén Molina Fernández ha dit...

Ahora ya se puede saludar y dar la bienvenida de manera formal, aunque ya llevéis meses con el Blog.

Saludos de un ex-vecino que hasta hace poco vivía en la calle Manises.

Barri La Puríssima ha dit...

Muchas gracias Rubén por tu gentil comentario de bienvenida. Por supuesto también seguimos tu blog, en el que consigues hablar de política y cosas que te ocurren sin caer en las falacias. Vaya, lo de que éramos vecinos no lo sabíamos...esperemos que te hayas ido a un sitio mejor :p! Un saludo y nos leemos.